Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
PUP Łask
Herb PUP Łask

Poniedziałek 24.07.2017

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Adres i kontakt


 

Powiatowy Urząd Pracy w Łasku

ul. Objazdowa 4   98-100 Łask

 


Tel. (043) 675 17 20

Tel.  - Serwis Informacyjny : Zielona linia 19 524

Fax (043) 675 17 40
mail: lola@praca.gov.pl
 
Adresy mailowe do poszczególnych działów :
 
doradcy.zawodowi@puplask.pl
oferty.pracy@puplask.pl
rejestracja@puplask.pl
 
Obecne numery telefonów to:
 
43   675 17 20                      Sekretariat
43   675 17 40                      Fax
43   675 17 41                      Dyrektor PUP
43   675 17 42                      Zastępca Dyrektora PUP
 
Dział Organizacyjno -Administracyjny
43   675 17 33                      Kierownik
43   675 17 30                      Informatyk
 
 
Dział Finansowo Księgowy
43   675 17 38                      Główny Księgowy
 
Dział Ewidencji i Świadczeń:
43   675 17 29                      Kierownik
43   675 17 26                      Rejestracja bezrobotnych
43   675 17 21                      Obsługa Bezrobotnych z prawem do zasiłku
43   675 17 23                      Obsługa Bezrobotnych
 
 
Centrum Aktywizacji Zawodowej
43   675 17 37                      Kierownik
43   675 17 24                      Pośrednictwo Pracy
43   675 17 25                      Pośrednictwo Pracy
43   675 17 22                     Obsługa Pracodawców
43   675 17 28                      Szkolenia dla osób bezrobotnych
                                      
43   675 17 28                      Dotacje związane z podjęciem
                                                działalności gospodarczej
43   675 17 31                      Poradnictwo zawodowe – Klub Pracy
43   675 17 35                      Staże
43   675 17 45                      Prace interwencyjne, Roboty publiczne
                                                Pracę Społeczno Użyteczne
43   675 17 44                      Europejski Fundusz Społeczny
 

Powiatowy Urząd Pracy w Łasku informuje, że nie udziela odpowiedzi
na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art. 63 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Tekst jednolity: Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.).
Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej:

  • imię i nazwisko osoby od której pochodzi,
  • adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i nr domu) tej osoby,
  • przedmiotu sprawy, której dotyczy.

 

 

Wytworzył:
Kudzin Andrzej
Udostępnił:
Michał Grecki
(2003-08-11 09:23:21)
Ostatnio zmodyfikował:
Michał Grecki
(2013-03-14 14:02:00)
 
 
ilość odwiedzin: 1254404

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

Więcej informacji na stronie Polityki Prywatności.

X